Vincent Mundy fotográfiái

Posted: március 17, 2009 in exhibition, fotó, fotók, képek, Kertész utca, kiállítás, photo, photographs, VII. kerület, VIII. kerület, Vincent Mundy, Vittula

Vincent Mundy, Kertész utca, VII. kerület, VIII. kerület, Vittula, photo, photographs, fotók, képek, fotó,  kiállítás, exhibitionBringabáró kulturával foglalkozik, talán az ingyenpia gondolata ihlette meg:

Megnéztük Vincent Mundy kiállítását a Vittulában. “Dokumentarista kiállítás Budapest belvárosának építészeti és lakossági átalakulásáról”. Ez igen finoman körülírja a Szigony-Corvin környékén levő dzsumbuj lerombolását, nyomorult lakosságának kitelepítését.

A megnyitón megjelent Bp összes cigányügyi alapítványának szakértője, valamint rengeteg potyapiás is, de megfigyeléseim szerint jól megértették egymást. Majd beütött a krach, elfogyott a pia! Szerencsére a Vittula most össze van kötve a kiállítóteremmel, szal a hamar kifogyó repipia utánpótlását könnyen megoldottuk. Aztán eljöttünk.

Nézegesse Ön is a mélynyomor képeit, szokja a jövőt. (thnx az 5letért a 8kernek)

Reklámok
Hozzászólások
  1. Lesley szerint:

    Na, nekem meg kimaradt mára – a Szabó Ervin Könyvtárban csesztem el az időm, és jól kiment a fejemből.;(

  2. o o o, nem maradtál le semmiről. Én is csak beugrottam, de elhúztam, mert megláttam egy kerülendő ismerőst.Amúgy semmi új a kiállításon, a képek a neten is megnézhetők. Ügyes és merész fickó ez a Vincent.

Vélemény, hozzászólás?

