Akkor jóvan, mert viccnek eléggé durva lett volna.

Hungary, Budapest, Országos Széchényi Könyvtár, felvonó, Budavári Palota, lift, I. kerület,  Várnegyed, Vár,  Királyi Palota,  Buda, Magyarorszá
Hungary, Budapest, Országos Széchényi Könyvtár, felvonó, Budavári Palota, lift, I. kerület,  Várnegyed, Vár,  Királyi Palota,  Buda, Magyarorszá

cím: Budapest, I. kerület, Palota út (a Dózsa György tértő 1 perc gyalogtúra)

Hozzászólások
  1. retekblog szerint:

    Lehet, hogy én vagyok ma lassú, de nem értem mire gondoltok pontosan.

  2. promontor szerint:

    Gondolom a megoldás magas gagyifaktorára akart utalni a poszt…

  3. Anonymous szerint:

    +1 értelmetlen poszt.

  4. Klapanciusz szerint:

    höhö, há' nem akartam túlmagyarázni a téma esztétikai megjelenését, de ez a pirostetős cuki tákolmány sztem nem a magyar építőipar remeke. Sztem a retekblogba is belefér 😀

  5. városjáró szerint:

    Nem eccerű látványosság… Ehhez képest Bojár megint a szőlőjével kampányol. Nevestéges egy fickó!http://www.epiteszforum.hu/node/14506

  6. Klapanciusz szerint:

    Ja, a Bojárgyerek most szőlőt telepítene. A Körzőgyár sem volt rossz ötlet :)Molnár utca 35: a korrupció és pofátlanság emlékművehttp://belvaros.blogspot.com/2009/05/molnar-utca-35-szy-sandor-bojar-ivan.htmlA Ráffájzenék gigamegaterra parkológödréről készült fotókat meg feltesszük. Amíg az egész Várnegyed le nem csúszik a Dózsa György térre.

Vélemény, hozzászólás?

