Potyka "csárda": a szakadék mélye

Posted: január 26, 2010 in blog, borozó, Budapest, Józsefváros, kocsma, Népszínház utca, Potyka söröző, Pub, söröző, VIII. kerület

Budapest, Potyka söröző, VIII. kerület, Józsefváros, kocsma, söröző, Borozó, blog, Népszínház utca, pub, Potyka csárda, Potyka borozóTalán ebben a kocsmában töltöttem el életem legrövidebb sörét. A nő azt mondta, hogy szerinte ez számomra is durva hely, menjünk. Bólintottam és csendesen kihátráltunk.


Rezidensek: a hajléktalannal mixelt sittes arc, aki megölte 200 forintért a 86 éves öregasszonyt, de utána meg is baszta. Nem csak szimpla lepratelep (azokat gyűjtjük, lásd. pl. a Villányit, Mórit, Hattyút), hanem egy félelmetes szemétdomb. Mivel a rövidke látogatásunk nem jogosít fel egy hosszabb eszmefuttatásra, olvassák inkább sörjárőr érzékletes beszámolóját. Bement az a csávó, be hát.

Pediglen híres kocsma, egy 56-os dráma kezdődik a sokat látott helyszínen. (Papp András– Térey János: Kazamaták)

cím: Potyka Csárda
1081 Budapest
Népszinház utca 23.
134-0962

Hozzászólások
  1. Anonymous szerint:

    Üzenet: "Elaludtam a vonaton. Itt ülök egy megállóban. A helyiek azt mondják, hogy ez Észak-Szlovákia. Nem hiszek nekik. Nem akarok."Üzenet: "Úgy tűnik fordítva vettem fel a pulcsim. Aztán belehánytam a kapucniba. Soha többé nem iszom."Üzenet: "Reggel arra ébredtem, hogy egy csaj fekszik az ágyamban.Mondom mi a fasz . Megfordult és mégse csaj volt. Na ez a szopás!"Üzenet: "Az OK, hogy dugod a nőmet. De a cigim add már ki. A barna kabát, az ajtón. "Üzenet: "A telefonom egész este a hűtőben volt, ezért nem vettem fel."Üzenet: "Ha legközelebb pohárba hánysz, légyszi ne hagyd benne a szívószálat! Életem legszarabb Vodka-Banán koktélját köszönhetem neked."

  2. Anonymous szerint:

    Üzenet: "Asszem jól sikerült a tegnapi betépés. Semmire sem emlékszem és egy pályaudvaron vagyok ahol főleg németül beszélnek. Lehet hétfőn nem megyek be melózni."Válasz: "A hétfői meló miatt ne aggódj, ma kedd van. Már a rendőrség is keres, anyádék büszkék lesznek rád. Amúgy hol a répában vagy?!"Üzenet: "Mennyit ittam az este? Találtam egy 30-as sebességkorlátozó táblát az ágyamban."Üzenet: "Kimentem pisálni és össze volt hányva a budi. Mondom miafasz, nem emlékszem, hogy hánytam… Megfordulok erre egy vadidegen csaj alszik a zuhanyzóban."

  3. egy ember szerint:

    te bátor vagy, én oda be se mernék menni🙂

  4. Anonymous szerint:

    pina, pina, tarkase füle, csak pina

Vélemény, hozzászólás?

