Gerillamarketing (új agymosási tech a Coca-Colától)

Posted: február 16, 2010 in advertisment, Budapest, gerilla marketing, hip-hop, illegális reklám, reklám, Sprite, street art, street marketing, Szinyei Merse ház, Szondi utca, VI. kerület

Városszépítő cégeink: Coca-Cola

A szintetikus löttyök üdítők világelső gyártója, a Coca-Cola Company most a gerilla marketinggel kísérletezik? A hip-hop rajongók amúgy is hátrányos helyzetű prolijaival évtizedek óta cukrozott pisát Sprite-ot itató cég reklámkampányának miliomodnyi részletecskéjét fotóztuk? Arculatépítés, új piaci szegmens, hazai nyitás a matricázást (tegelést, falrahúgyozást) jófejségnek tartó szubkultúra irányába, avagy a Coca-Colának nincs pénze hagyományos ad force reklámkampányra?

Részünkről beönthetik Sprájtjukat a Dunába (szegény halak), de egy feljelentést is erősen fontolgatunk. Szerintünk Demszkynek is jól jönne, ha sikerülne várospiszkolásért néhány millát bevasalni a multin. Például óvadékra.

Sprite, illegális reklám, hipp-hopp, Szinyei Merse ház, VI. kerület, Szondi utca, Budapest, street-art, reklámLelőhely: Budapest, Szondi utca, Szinyei Merse Ház kirakata
tovább a street-art blogunkra (városképről)

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s